• 0
    Vaša korpa
    Korpa je prazna.

Najčešća pitanja

Često postavljana pitanja (FAQ)

Kada mogu da očekujem isporuku ako poručim danas?

Ukoliko porudžbinu izvršite radnim danom do 13:30 časova, a proizvod je na stanju, paket se istog dana predaje kurirskoj službi. Dostava obično traje 1 do 3 radna dana.

Primeri:

  • Ako poručite u sredu do 13:00 – očekivana dostava je u četvrtak
  • Ako poručite u sredu u 16:00 – očekivana dostava je u petak
  • Ako poručite u petak posle 13:30 ili tokom vikenda – očekivana dostava je u utorak

Koliko košta isporuka?

Cena dostave zavisi od težine pošiljke i cenovnika izabrane kurirske službe.
Detaljne informacije o troškovima isporuke možete pronaći u meniju „Informacije o isporuci” pri dnu stranice.


Koji načini plaćanja su dostupni?

Plaćanje porudžbine moguće je na sledeće načine:

Plaćanje pouzećem – gotovinom prilikom preuzimanja

Platnom karticom – sigurno plaćanje putem interneta

Uplatom na račun – uz sledeće podatke:
Broj računa: 205-509126-72
Primalac: SYSTEM Line DOO, Bikovački put 87, 24106 Subotica
Svrha uplate: UPLATA ZA ROBU
U slučaju ove opcije, molimo Vas da nas prethodno kontaktirate na broj 024/4797-299 ili putem mejla: office@systemline.co.rs

Plaćanje po predračunu – za pravna lica


Da li vršite isporuku van granica Srbije?

Nažalost, ne vršimo dostavu van Srbije jer troškove međunarodne isporuke ne možemo unapred precizno odrediti.
Ukoliko imate kontakt osobu ili adresu u Srbiji, rado ćemo izvršiti dostavu na tu adresu, a dalje preuzimanje i slanje je u Vašoj organizaciji.


Šta da radim ako je pošiljka oštećena?

U retkim slučajevima može doći do oštećenja tokom transporta.
Molimo Vas da nam eventualno oštećenje prijavite u roku od 24 sata od prijema paketa. U tom slučaju:

poslaćemo zamenski proizvod, ili izvršiti povraćaj uplaćenog iznosa


Da li mogu da kupujem lično?

Naravno. Posetite nas u našoj maloprodajnoj radnji u Subotici, na adresi:

Bikovački put 87, Subotica
Radno vreme:
Ponedeljak – petak: 07:00 – 15:00
Subota: 07:00 – 12:00


Nisam dobio/la potvrdu porudžbine – šta da radim?

Nakon izvršene porudžbine automatski se šalje mejl sa potvrdom.
Ako ga ne pronađete:

  • proverite fasciklu „Spam“ ili „Promocije“
  • ukoliko mejl nije stigao, slobodno nas kontaktirajte – pomoći ćemo Vam

Da li mogu da izmenim ili otkažem porudžbinu?

Moguće je izvršiti izmene ili otkazivanje porudžbine dok god pošiljka nije predata kurirskoj službi.
Za sve izmene, molimo Vas da nas kontaktirate što je pre moguće telefonom ili mejlom.


Šta ako ne mogu da preuzmem pošiljku?

Ukoliko pošiljku ne možete da preuzmete, kurirska služba će pokušati još jednu dostavu.
Ako ni tada ne uspe, kontaktiraće Vas radi dogovora o daljoj isporuci.


Niste našli odgovor na svoje pitanje?

Slobodno nas kontaktirajte putem stranice Kontakt – rado ćemo Vam pomoći u najkraćem mogućem roku.

Podešavanja kolačića

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više možete pročitati klikom na dugme "Podešavanja".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.